"A gumi kopjon ne a lelked"

Üdvözölek az oldalmon!Remélem tetszeni fog és máskor is benézel.Jó időtöltést kivánok.-Szerkesztés alatt

RS 50

Az Aprilia piacra dobta sikeres sportváltozatának 50 köbcentiméteres motorral hajtott verzióját. a nagyokhoz megszólalásig hasonló apróság elvileg csak 40 km/h sebesség elérésére képes. De a tuningműhelyek kezelésében azonban megjelentek a külömböző teljesítménynövelő csomagok.

MOTOR
folyadékhűtésű, 2 ütemű, 1 hengeres fekvő motor, membránvezérlés,
Hengerűrtartalom: 49,9 cm3
Furat x löket: 40,3 x 39 mm
Sűrítési arány: 12:1
Max. teljesítmény: 3,7 LE (2,7 KW) 6500/min-nál
Max. forgatónyomaték: 4,3 Nm 6000/min-nál
Üzemanyag-ellátás: Dellorto karburátor 12mm-es torokátmérővel


ERŐÁTVITEL

Váltó: 6 fokozatú körváltó
Kuplung: mechanikusan működtetett, olajfürdős, többtárcsás
Primer hajtás: fogaskerekekkel
Szekunder hajtás: ékszíj


VÁZ, FELFÜGGESZTÉS

Váz: alumínium hídváz
Futómű elöl: teleszkópvilla, 40 mm-es belsőcső-átmérővel
Futómű hátul: alumínium lengővilla, központi rugóstag
Rugóút elöl / hátul: 90/72 mm
Tengelytáv: 1290 mm


FÉKEK

Fék elöl: 300 mm-es szimpla tárcsafék, radiális, 2 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 180 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg
KERÉK ÉS GUMIK
Gumi elöl: 130/60 - 13
Gumi hátul: 130/60 - 13


ÉRETEK ÉS TÖMEG

Hossz: 1965 mm
Szélesség: 720 mm
Magasság: 1100 mm
Ülésmagasság: 820 mm
Tanktérfogat: 6 l (Tartalék: 2 l)
Száraz tömeg: 108 kg
Menetkész tömeg: 288 kg


EGYÉB ADATOK

Akkumulátor: 12/6
Indítás: önindító

Képek az RS 50-ről

.

..

...

....

.....

aprilia_rs50_1.jpg

aprilia_rs50_2.jpg

aprilia_rs50_3.jpg

aprilia_rs50_6.jpg

aprilia_rs50_7.jpg

aprilia-rs-50.jpg

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 9
Havi: 80
Össz.: 38 408

Látogatottság növelés
Oldal: Aprilia RS 50-ről
"A gumi kopjon ne a lelked" - © 2008 - 2025 - tmcmoto.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »